Ursäkt för långt uppehåll

Jag ber om ursäkt för mitt långa uppehåll utan kommentarer. Läget är så allvarligt i Sverige nu att jag har omprioriterat min tid och sysselsättning. Jag har också tagit bort de senaste två inläggen då de, som jag ser det nu, skiftade fokus i en onödig riktning.

Jag kommer endast sporadiskt och sparsamt att blogga framöver. Dock kommer jag fortsätta att jobba med politisk opinion och kommunikation (men i andra fora).

Tack för allt stöd och uppmuntran!

Andersson/Politivismen

1 kommentar

Under Okategoriserade

Ett svar till “Ursäkt för långt uppehåll

  1. utlandssvensk

    Välkommen åter!

    ”Läget är så allvarligt i Sverige nu att jag har omprioriterat min tid och sysselsättning.”

    Väldigt sunt! Alla bör fokusera på att rädda sig själv och sina närmaste.

    ”Jag har också tagit bort de senaste två inläggen ”

    Det är din blogg och du gör som du vill. Men jag vill bara nämna att jag lämnade ett långt svar till signaturen ”visonären” som aldrig gick igenom. Om blogginnehavaren ansåg att det på något sätt var olämpligt så är det hans beslut men givet sammanhanget hade det varit synnerligen oartigt av mig att inte svara och jag vill att ”visonären” ska veta att jag gjorde det.

    Gilla

Lämna en kommentar